luni, 9 martie 2009

Scrisoare catre liceeni/studenti....

Recent am primit un link cu un mesaj al lui Tudor Chirila catre liceeni. Mesajul este foarte bine formulat si structurat, descrie o realitatea romaneasca cruda, in cea mai pura forma a ei, formuland, in acelasi timp, indemnuri catre culturalizare si revolta pentru descoperirea si sustinerea dreptatii, adevarului, valorilor in general. Daca am sterge cateva din frazele sau cuvintele care fac referire directa catre liceeni, zic eu, ca mesajul ar fi unul bun si pentru studenti, pentru tineri in general.

In liceu fiind, ca majoritatea liceenilor pe vremea mea, eram fan inrait Vama Veche si mai ales Tudor Chirila, omul asta continua sa ma surprinda intr-un mod placut si sa fie un "idol" pentru mine. Mi-as dori ca mai multi oameni care au influenta asupra tinerei generatii sa se implice intr-un mod activ in educatia lor, sa formuleze astfel de mesaje, sa faca campanii etc. Poate atunci chiar am mai trezi cativa din ei...si poate chiar am deveni o "haita" care ar reusi sa scoata tara asta din mediocritate. Enjoy si transmite mai departe!


Niciun comentariu: