sâmbătă, 20 octombrie 2007

Doar suntem oameni, nu animale.....

De ce ne ascundem in spatele celorlati,invinovatindu-i pt lucruri pe care nu le fac si nu gandesc?
Sincer mi s-a intamplat de atatea ori ca cineva sa se ascunda in spatele meu si sa zica :"nu eu...ea a facut/crede bla bla bla!!!" incat cred ca incep sa innebunesc...de fiecare data ma intreb daca nu eu sunt problema, daca nu eu chiar am facut lucrul ala...si incep sa lucrez la ceva ce cred eu ca am gresit...pana la final dupa o multime de invinovatiri ( specifice mie) se dovedeste ca de fapt nu eram vinovata de acel lucru care s-a intamplat. Vin apoi acei oameni care te invinovatesc sa isi ceara scuze???....sub nici o forma ..orgoliul e prea mare ca sa accepti ca ai gresit...sa spui "am fost un nesimtit, am gresit...iarta-ma!!" . Ar mai trebui sa am incredere in oamenii aceia???...ar mai trebui sa-i consider amici??? De exemplu azi mi s-a intamplat sa fiu invinovatita de o prejudecata pe care nu o am si nu am avut vreodata ...desi recunosc ca am multe altele...doar pt ca sunt conservatoare in anumite privinte (si atunci se sare subit la concluzia ca sunt venita de pe vremea lui strabunicu sau ca sunt Maica Teresa sau in situatiile cele mai fericite ca sunt o retarda/tocilara/looser...) Am fata pe care : "scrie aruncati cu ce puteti in mine...pot sa rezist!!!" ???
So why do people like to see me wrong? What do I do wrong? Where is the mistake??

Niciun comentariu: