miercuri, 24 octombrie 2007

Happy birthday to....me?!?!


...ne pregateam sa incepem show-ul ( mai mult circ) si am zis sa facem si un afis inainte

....pupici de la Tom..primul afis nu a iesit bine asa ca am zis sa mai facem unul

...mai rau ca in Turnul Babel..toata trupa lui papuc.
Sus de la stanga la dreapta : Florin (Romania), Anne (Norvegia), Tom (Belgia) , Andrei (RO), Alexandra (RO), Masha (America- origine iraniana).
Jos de la stanga la dreapta : Dana (RO- colega de camera), Isak (India), Cosmin (RO), Eu , Avia (Taiwan)

...cam tot ce imi pot dori...

....misterious me...:))

....frumoase-s vecinele mele...Kamila (Cehia) , Raluca (Romania studiaza in Italia)

....Happy birthday!!!...

....I wish...nu zic ca nu se mai implineste :P

...cu Tom si cu Anne...

Un comentariu:

snowflake spunea...

Draga mea,

Cu drag si dor, iti doresc ca toate dorintele sa ti se implineasca. In final si daca ele meritau spuse sau nu...inchipuite sau pastrate neconturate macar in imaginatia ta, iti vor da o lectie de viata. Nothing is worth to be tried.
In rest, tu stii ca atata vreme cat castele se mai ridica si poezii se mai scriu, exista printi si printese.

Te pup si te imbratisez,

Diana